Dodání a platba v ESUS IT
Náklady na dopravu
Další informace
Zasíláme do zemí EU
Belgie, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Německo, Nizozemsko, Norsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Spojené království, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Ukrajina.Balení a zabezpečení balíků
Všechny námi odesílané balíky jsou profesionálně zabaleny. Každý je zabalena v kartonové krabici a bublinkové obálce. bublinková obálka řádně chrání obsah objednávky před poškození. Převzetí balíku na poště nebo u pošťáka/kurýra věnujte prosím pozornost tomu, zda není balík poškozený a zda se v něm nenachází známky poškození.V případě pochybností otevřete zásilku komisionálně na poště. pošta. Hmotnost zásilky můžete také odečíst z balíku a porovnat ji. se skutečnou hmotností přijatého balíku.
Pokud máte pochybnosti o stavu zásilky kurýra, můžete se obrátit na otevřít komisionálně společně s kurýrem. Poté prosím sepište protokol o otevření zásilky.
Platební metody
Online platba
Rychlá platba
Platba v hotovosti
Odložená platba
Obchodní úvěr
Jak to funguje?
ESUS IT umožňuje rychlé platby prostřednictvím různých systémů.
- Požádáme vás o přihlášení k vašemu bankovnímu účtu a o zadání údajů pro. se vyplní automaticky.
- Poté zkontrolujete správnost údajů a schválíte přenos.
- Zpracování vaší objednávky bude zahájeno po schválení. transakce ze strany společnosti Przelewy 24 systems.
Možnost platby v hotovosti při osobním odběru u nás.
v sídle společnosti.
Nacházíme se zde:
ESUS IT
ul. Somosierry 30a, 71-181 Szczecin, Poland
Jsme k dispozici na telefonním čísle:
+48 530 453 637 or
91 383 10 84
V ESUS IT můžete získat obchodní úvěr - co to je?
Obchodní úvěr může získat podnikatel, který je příjemcem
zboží nebo služeb. Ten pak obdrží od druhého podnikatele
(dodavatele zboží nebo služby) možnost odložit platbu. Díky
tomu je v jeho případě možné mimo jiné udržet likviditu
finanční
Jaké výhody můžete mít:
- žádná úroková sazba
- Díky němu má kupující možnost prodat zboží ještě předtím, než se uskuteční a nemusí se tedy po tuto dobu angažovat. vlastní finanční prostředky nebo mobilizovat úvěry na provozní kapitál
- atraktivní a rychlé získání
FAQ
1Jaké formy zásilek ESUS IT používá?
Fedex, UPS a Inpost.
2Je možné si ji vyzvednout osobně?
Ano, v sídle společnosti, kde se nachází sklad - Somosierry 30a, 71-181 Štětín.
3Pokud si objednám zboží, které je skladem, obdržím je v termínu
určitě druhý den?
Zależy od godziny zamówienia, ponieważ potrzebujemy czas na przygotowanie przesyłki oraz przyjścia kuriera. NP.: Inpost odbiera paczki około godziny 13.00.
4V jakých měnách je možné platit?
Platit můžete v PLN, EUR nebo USD. Výchozí měna je PLN, pokud potřebujete jinou měnu, kontaktujte mě prosím na sales@esus-it.com.
5Jaké jsou platební metody pro společnosti?
Ve většině případů se spoléháme na platbu předem, ale existuje také možnost obchodního úvěru.
6Na jakém základě se úvěr poskytuje?
Na základě naší historické spolupráce máme také pojištěné pohledávky u společnosti Euler Herems.
7Co máte dělat, pokud je balíček poškozený nebo vypadá jako
otevřený?
Nejlepší je zkontrolovat zásilku u kurýra a sepsat o tom protokol. Pokud kurýr stihl odjet, měli byste ho kontaktovat nebo zavolat na linku podpory a informovat je o této situaci. Případ byste také měli nahlásit společnosti ESUS IT. Protokol od kurýra je platný pro odškodnění.
8Jsou balíčky pojištěné?
Ano, jsou pojištěny proti poškození nebo krádeži.
9Je možné poslat balíček do zahraničí?
Ano, je to možné. Balíčky posíláme do mnoha míst na světě, pokud se tam kurýři dostanou a pokud nejsou žádné právní námitky. Pro cenovou nabídku pro zásilky mimo Polsko nám zavolejte na číslo: +48 692 874 210.
10Je možné nakupovat s 0% DPH pro subjekty v EU?
Ano, je to možné, pouze zásilka zboží musí být mimo Polsko.
11Co se stane, když obdržím výrobek, který je poškozený nebo není v pořádku?
po otevření balení nefunguje?
Tuto situaci byste měli neprodleně nahlásit oddělení IT společnosti ESUS. Takový výrobek je pravděpodobně DOA (dead on arrival), tj. poškozený buď ve výrobním závodě, nebo při přepravě. V takovém případě se pokusíme zákazníkovi na naše náklady zaslat nový výrobek a poškozený výrobek vyzvednout. Celý proces RMA k výrobci pak přechází na nás.