Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Informace o společnosti

Historie společnosti se začala psát v roce 2008, jak už to tak bývá, od jednoho člověka, který chtěl zkusit svou šanci v obchodování s IT produkty, což souviselo s jeho vzděláním. Společnost začala působit na trhu s paměťmi a to byl základ, kolem něhož byla společnost vybudována. Od počátku jsme se zaměřovali na serverová řešení, a jak se společnost rozvíjela, rozšiřovali jsme nabídku o nové produkty. Specializace kolem podnikových produktů zůstala nezměněna.

Průlom v rozvoji společnosti nastal v roce 2018, který byl spojen s výrazným rozvojem a zaměstnáváním dalších zaměstnanců a také se změnou sídla společnosti na větší. Od roku 2019 začala stanovená strategie přinášet reálné výsledky a každoročně společnost z hlediska obratu meziročně roste o cca 60 %. Nekráčíme po vyšlapaných cestičkách, ale hledáme vlastní řešení na míru. Rok 2021 jsme věnovali hluboké analýze a zodpovězení otázek, kde jsme, kam směřujeme, co se nám podařilo a co se naopak vůbec nepovedlo. To vše vede k dalším změnám a transformacím, které nás čekají - a my jim rádi vyjdeme vstříc. Navzdory velkým změnám a plynutí času zůstaly naše hodnoty - a základy - stejné.

Věříme, že úspěch a zisky jsou výsledkem víry ve vlastní síly, hodnoty a odhodlání, abychom byli skupinou pohodových lidí, kteří chodí do práce rádi a tuto energii předávají vám - zákazníkům.

ceo
Naše cíle?

Chceme vytvořit společnost, která bude uznávaná v Chceme vytvořit společnost, která bude uznávaná v Evropě, která bude sama o sobě značkou a nebude se honit za konkurencí, ale bude určovat trendy v oblastech, ve kterých budeme působit. Naším cílem je budovat a rozvíjet naši značku v celé Evropské unii a nabízet našim klientům řešení, jaká před námi nikdo jiný nenabízel.

Produkty podnikové třídy

Chceme se na ně zaměřit, takže produkty podnikové třídy, jako jsou paměti RAM, disky SSD / HDD, procesory, řadiče, servery, NAS, sítě a vše, co budou naši partneři potřebovat. Věříme v hodnoty a chceme našim partnerům poskytovat nikoli produkty, ale řešení na míru.

Proto se k nám více než 30 % našich zákazníků vrací, i když jsme nejlevnější, protože na kvalitu se pamatuje více než na cenu.

Proč ESUS IT? Protože v posledních třech letech:
Dodali jsme
balíky do 53 zemí!
Doručili jsme zboží
v hodnotě cca.
EUR 20 million
Obsluhovali jsme
přibližně 45 000 zákazníků
Zaměřujeme se na kvalitu našich služeb, proto:
Naše nejčastější hodnocení
jsou 5/5 hvězdiček!
Jsme na trhu
již 16 let a stále se rozvíjíme.
A to proto, že s námi získáte:
Bezpečnost a transparentnost

Používáme pouze certifikované a osvědčené platební metody. Víme, že důvěra je měna, kterou nikdo nerad rozdává příliš lehce. Naši partneři se v průběhu let přesvědčili, že nám mohou důvěřovat, o čemž svědčí i naše názory. Vyzkoušejte nás!

Partnerství a flexibilita

Snažíme se vycházet vstříc potřebám našich zákazníků a jejich názory to jen potvrzují. Řekněte nám, jaká jsou vaše očekávání, a my vám pomůžeme.

Kvalita a podpora

Naším cílem není zaujmout pozici cenou výrobků. Podporujeme klienty před i po prodeji a to je přidaná hodnota, kterou získáte spoluprací s ESUS IT. Naši sílu poznáte, až narazíte na problém po prodeji, protože pro nás se vaše problémy stávají našimi problémy.

ESUS IT SP. Z O.O.

Somosierry 30a

71-181 Štětín

Polsko

Pracovní doba (pondělí až pátek od 8:00 do 16:00 hodin středoevropského času):

1) chat

2) sales@esus-it.com

2) Kontaktujte nás

DIČ PL6721927664

Generální ředitel: Szymon Drobiński

Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů (ODR). Chcete-li přejít na platformu ODR - klikněte zde. - Klikněte zde.

Více se dozvíte, když si přečtete naše zásady ochrany osobních údajů.
pixel